Všeobecné obchodní podmínky
Obchodní jméno (sídlo firmy podle registru) | INLEA - CZ, s.r.o. |
|||
Ulice a číslo | Vídeňská 150/121 ( adresa pro vrácení: Velký Harčáš 133, 945 01 Komárno, SK ) |
|||
PSČ a město | 619 00 Brno | |||
IČO: | 08 786 984 |
|||
DIČ: | CZ08786984 |
|||
IČ DPH: | CZ08786984 |
|||
Zápis v registru: | Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 115498 |
|||
Bankovní spojení: | Raiffeisenbank a.s., Praha, číslo účtu 4229109002/5500 , IBAN: CZ61 5500 0000 0042 2910 9002 , SWIFT: RZBCCZPP | |||
Telefon/mobil: | +420 234 717 580 | |||
E-mail: | info@inlea.cz | |||
Příjem objednávek přes e-shop: | nonstop | |||
Provozní doba: | Pondělí až Pátek od 9.00 do 15.00 hod | |||
Zodpovědný vedoucí: | Július Horváth | |||
Provozovna: Obchodné meno Ulica a číslo PSČ a mesto |
SHOP-INLEA s.r.o. Senný trh 7 945 01 Komárno |
|||
Orgán dozoru: (podle adres uvedených na následujúcích stranách) |
Česká obchodní inspekce Štěpánská 567/15 |
Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu (e-shopu)
Článek I.
Všeobecné ustanovení
Článek II.
Cena
1. Všechny uvedené ceny produktů jsou konečné včetně 21 % DPH.2. Prodávající je vázaný cenou uvedenou na stránce e-shopu v momentu vykonávání nákupu.
Článek III.
Objednávka
Článek IV.
Platební podmínky
Článek V.
Dodací podmínky
Článek VI.
Poplatky za přepravu, balné a možnosti plateb
SPS Kurýr do 3 kg - 160,00 Kč + Dobírka - 35,00 Kč
- Dodání do 2 pracovních dnů.
- Platba na dobírku v hotovosti.
- Platba předem převodem na účet.
SPS Kurýr do 5 kg - 180,00 Kč + Dobírka - 35,00 Kč
- Dodání do 2 pracovních dnů.
- Platba na dobírku v hotovosti.
- Platba předem převodem na účet.
SPS Kurýr do 10 kg - 210,00 Kč + Dobírka - 35,00 Kč
- Dodání do 2 pracovních dnů.
- Platba na dobírku v hotovosti.
- Platba předem převodem na účet.
SPS kurýr do 15 kg - 230,00 Kč + Dobírka - 35,00 Kč
- Dodání do 2 pracovních dnů.
- Platba na dobírku v hotovosti.
- Platba předem převodem na účet.
SPS Kurýr do 20 kg - 255,00 Kč + Dobírka - 35,00 Kč
- Dodání do 2 pracovních dnů.
- Platba na dobírku v hotovosti.
- Platba předem převodem na účet.
SPS Kurýr do 30 kg - 280,00 Kč + Dobírka - 35,00 Kč
- Dodání do 2 pracovních dnů
- Platba na dobírku v hotovosti.
- Platba předem převodem na účet.
SPS Kurýr - Nadrozměrné zásilky do 40 kg - 360,00 Kč + Dobírka - 35,00 Kč
- Dodání do 2 pracovních dnů.
- Platba na dobírku v hotovosti.
- Platba předem převodem na účet.
Zásilky nad 41 kg – cena dopravy a dodací lhůta individuální dohodou,
Prodávající se může s kupujícím dohodnout i na jiném než standardním ( výše uvedeném ) postupu při zasílání zboží nebo služeb, jakož i cen za tyto služby.
Prodávající může zaslat zboží který je okamžitě dostupný kupujícímu a zbylou část objednávky doručí dodatečně v zákonné lhůtě, ovšem za předpokladu, že kupujícímu nebude účtováno žádné dodatečné poštovné, kromě toho, které bylo započítáno v objednávce.
Produkty zveřejněné na webové stránce s informací "skladem" budou ze skladu expedovány bez prodlení. Produkty zveřejněné na webové stránce s informací "na skladě" budou ze skladu expedovány v intervalu 3 - 5 pracovních dní.Článek VII.
Převod vlastnického práva
Článek VIII.
Storno kupní smlouvy
1. Stornovat objednané zboží nebo službu má kupující právo do 24 hodin od vzniku kupní smlouvy bez storno poplatku.Článek IX.
Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující
spotřebitel má v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní
smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží.
Zboží musí být
prodávajícímu vráceno úplné, tedy včetně veškerého dodaného příslušenství, s
kompletní dokumentací, nepoškozené, neopotřebené, čisté, pokud možno v
originálním obalu.
- poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy;
- dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;
- dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu;
- opravě nebo údržbě provedené v místě určeném kupujícím na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů;
- dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
- dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal;
Článek X.
Práva a povinnosti smluvních strán
- a.převzít objednané zboží,
- b. zaplatit za zboží dohodnutou úplatu prodávajícímu,
- c. překontrolovat neporušenost obalu resp. i samotné zboží při jeho přebírání.
- a. dodat zákazníkovi zboží v požadované kvalitě, množství a v dohodnuté ceně,
- b. spolu se zbožím nebo dodatečně zaslat zákazníkovi všechny dokumenty ke zboží, jako například fakturu za zboží, reklamační list, návod k obsluze v kodifikované podobě českého jazyka.
Článek XI.
Ochrana osobních údajů
- Vaše osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání účinků práv a povinností ze smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů, nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy.
- Provedením objednávky (uzavřením kupní smlouvy) vzniká oprávněný zájem ke zpracování osobních údajů pro účely zasílání obchodních sdělení. Odmítnutí zasílání obchodních sdělení máte možnost provést jednoduchým způsobem kdykoli, a to kliknutím na příslušný odkaz v každém obchodním sdělení nebo telefonicky na čísle uvedené v kontaktních údajích.
- Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
- Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
- Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů. Takovéto požadavky posílejte písemně na email uvedený níže v kontaktních údajích.
- Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.
- Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy a bez poskytnutí Vašich osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce splnit.
Článek XII.
Náhrada škody při nepřevzetí zboží
1. Prodávající má právo na náhradu škody (podle ust. § 420 a násl. Občanského zákoníku), v případě že si kupující objednal zboží, které nestornoval resp. neodstoupil od smlouvy a zároveň od dopravce nepřevzal toto zboží nebo po výzvě prodávajícího si v případě zvolení osobního odběru zboží nepřevzal ve stanovené lhůtě k odběru. Tímto jednáním kupující porušil svoji povinnost uvedenou v čl. X bod 2. písm a), podle kterého je kupující povinen převzít objednané zboží.
2. Při určování výše náhrady škody, prodávající zohledňuje především dopravní náklady a s tím spojené poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, expedicí a administrací objednávky jakož i všechny ostatní náklady, které mu vznikly s realizací předmětné objednávky a zároveň má právo si účtovat i ušlý zisk.
3. Prodávající má právo i neuplatňovat si právo na náhradu škody nebo uplatnit toto právo jen z části.
Článek XIII.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Reklamační podmínky internetového obchodu (e-shopu)
nedílná součást všeobecných obchodních podmínek
1. Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího a které je vlastnictvím kupujícího.
2. V případě, že vlastnické právo ještě nepřešlo z prodávajícího na kupujícího, prodávající si ve smyslu platné legislativy uplatňuje právo reklamaci vyřídit až po úplné úhradě ve smyslu § 151a a násl. Občanského zákoníku.
3. Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání) na veškeré nabízené zboží je poskytována záruka v trvání 12 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek.
Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se podle ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok. Záruční doba začíná dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího, pokud si zboží přebírá kupující osobně v den jeho převzetí.
4. Kupující je povinen reklamaci uplatnit neprodleně u prodávajícího, a to hned po zjištění vady.
5. Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:
- a) k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,
- b) nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití,
- c) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí zboží,
- d) zanedbáním péče a údržby o zboží,
- e) poškozením zboží nadměrným zatěžováním,
- f) používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek
6. Z odpovědnosti za vady jsou také vyňaty vady, které vznikly při živelné pohromě.
7. Odpovědnost za vady se nevztahuje rovněž i na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nedá se reklamovat.
8. Reklamované zboží je třeba zaslat na naši adresu uvedenou níže (avšak ne na dobírku) anebo osobně donést na kontaktní adresu. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a popis vady nebo doporučujeme přiložit vyplněný Reklamační formulář spolu s dokladem o koupi (reklamační protokol). Reklamaci je třeba zaslat výhradně písemně (poštou) nebo osobně (ne formou e-mailu).
9. Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu. Pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně.
10. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží anebo má právo na výměnu zboží za nové.
11. Práva kupujícího při uplatňování reklamace:
- a) při odstranitelné chybě má kupující právo, aby byla chyba odstraněna bezplatně, řádně a včas. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může požadovat namísto opravy vady (opravy) výměnu chybné věci za bezvadnou, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost chyby,
- b) při výskytu neodstranitelné chyby, která brání řádnému užívání věci na daný účel, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz).
- c) reklamace se považuje za vyřízenou, pokud skončí reklamační řízení předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.
12. nepoškozené zboží, resp. neporušenost obalu (podle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, protože se zboží při přepravě může poškodit, doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si ho v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete že obal je nepoškozený.
13.Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit i bez předchozího upozornění kupujícího.
14. Kontakt INLEA – CZ, s. r. o., info@inlea.cz / reklamacie@inlea.sk
15. Adresa pro vrácení: Velký Harčáš 133, 945 01 Komárno, SK
V Brně, 19. prosince 2019 Július Horváth konatel spoločnosti