Vámi objednaný produkt byl doručen poškozený
Vámi objednaný výrobek přišel poškozený
Prosím, vždy zkontrolujte zásilku při převzetí od kurýra. Poškozená krabice neznamená v každém případě i poškození výrobku. V případě poškozené krabice, prosím, vyplňte následující formulář na stránce kurýrní společnosti SPS, nejpozději do následujícího dne od převzetí zásilky. http://m.sps-sro.sk/sk/moje-zasilka/nahlasit-poskodenie-balika.html
Pokud jste rozbalili svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozeno? Oznamte tuto událost vyplněním reklamačního formuláře na níže uvedeném odkazu.
V reklamačním formuláři uveďte, prosím, Vaše údaje, jako jméno a příjmení, číslo objednávky a název produktu/ů. V popisu vady/předmětu reklamace co nejpřesněji popište zjištěnou vadu a přiložte fotografie. Fotografie prosím pořiďtě v nejlepší možné kvalitě, z více úhlů.
Po obdržení formuláře Vás bude naše reklamační oddělení kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů a bude Vás informovat o dalším postupu.
Často kladené dotazy
Mám převzít od dopravce zásilku, jejíž obal je viditelně poškozen?
Pokud má zásilka viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozen. V případě, že máte pochybnosti, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, zásilku od dopravce nepřebírejte a kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@inlea.cz. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.
Pokud jsem převzal zásilku navzdory poškozenému obalu a výrobek byl uvnitř poškozen?
Prosím vyplňte následující reklamační formulář na níže uvedeném odkazu.
V reklamačním formuláři uveďte, prosím, Vaše údaje, jako jméno a příjmení, číslo objednávky a název produktu/ů. V popisu vady/předmětu reklamace co nejpřesněji popište zjištěnou vadu a přiložte fotografie. Fotografie prosím pořiďte v nejlepší možné kvalitě, z více úhlů.
Po obdržení formuláře Vás bude naše reklamační oddělení kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů a bude Vás informovat o dalším postupu.
Jak mám vrátit poškozený výrobek?
Po obdržení formuláře Vás bude naše reklamační oddělení kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů a bude Vás informovat o dalším postupu.
Vrácení zásilky řešíme s vyzvednutím zásilky s kurýrní společností SPS, kurýr v předem dohodnutém termínu vyzvedne u Vás zboží, které Vás prosíme pečlivě zabalit s veškerým příslušenstvím.
Kde zjistím informace o stavu reklamace?
Prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení na emailové adrese reklamace@inlea.cz.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?
Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, prosím kontaktujte nás na emailové adrese reklamacie@inlea.cz.
Další informace naleznete na inlea.cz v části Všeobecné obchodní podmínky (link)