Vámi objednaný produkt byl doručen poškozený
DOPRAVA ZDARMA nad 2 500 Kč!
0 0 Kč
Váš nákupní košík je prázdný!
Lepší nabídky Novinky

Vámi objednaný produkt byl doručen poškozený

Vámi objednaný výrobek přišel poškozený


Prosím, vždy zkontrolujte zásilku při převzetí od kurýra. Poškozená krabice neznamená v každém případě i poškození výrobku. V případě poškozené krabice, prosím, vyplňte následující formulář na stránce kurýrní společnosti SPS, nejpozději do následujícího dne od převzetí zásilky. http://m.sps-sro.sk/sk/moje-zasilka/nahlasit-poskodenie-balika.html



Pokud jste rozbalili svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozeno? Oznamte tuto událost vyplněním reklamačního formuláře na níže uvedeném odkazu.

V reklamačním formuláři uveďte, prosím, Vaše údaje, jako jméno a příjmení, číslo objednávky a název produktu/ů. V popisu vady/předmětu reklamace co nejpřesněji popište zjištěnou vadu a přiložte fotografie. Fotografie prosím pořiďtě v nejlepší možné kvalitě, z více úhlů.

Po obdržení formuláře Vás bude naše reklamační oddělení kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů a bude Vás informovat o dalším postupu.

Často kladené dotazy



Mám převzít od dopravce zásilku, jejíž obal je viditelně poškozen?

Pokud má zásilka viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozen. V případě, že máte pochybnosti, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, zásilku od dopravce nepřebírejte a kontaktujte naše reklamační oddělení emailem na reklamace@inlea.cz. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.

Pokud jsem převzal zásilku navzdory poškozenému obalu a výrobek byl uvnitř poškozen?

Prosím vyplňte následující reklamační formulář na níže uvedeném odkazu.

V reklamačním formuláři uveďte, prosím, Vaše údaje, jako jméno a příjmení, číslo objednávky a název produktu/ů. V popisu vady/předmětu reklamace co nejpřesněji popište zjištěnou vadu a přiložte fotografie. Fotografie prosím pořiďte v nejlepší možné kvalitě, z více úhlů.

Po obdržení formuláře Vás bude naše reklamační oddělení kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů a bude Vás informovat o dalším postupu.



Jak mám vrátit poškozený výrobek?

Po obdržení formuláře Vás bude naše reklamační oddělení kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů a bude Vás informovat o dalším postupu.

Vrácení zásilky řešíme s vyzvednutím zásilky s kurýrní společností SPS, kurýr v předem dohodnutém termínu vyzvedne u Vás zboží, které Vás prosíme pečlivě zabalit s veškerým příslušenstvím.

Kde zjistím informace o stavu reklamace?

Prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení na emailové adrese reklamace@inlea.cz.



Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, prosím kontaktujte nás na emailové adrese reklamacie@inlea.cz.

Další informace naleznete na inlea.cz v části Všeobecné obchodní podmínky (link)