Vada produktu se projevila do 14 dní od nákupu
Vada výrobku se projevila do 14 dní od nákupu
Mrzí nás, že výrobek Vám přestal fungovat hned po jeho obdržení. Pokud výrobek přinesete nebo odešlete na adresu reklamačního oddělení do 14 dní od jeho převzetí, Vaši situaci vyřídíme Odstoupením od kupní smlouvy.
1.krok
Vyplňte, prosím, formulář na odstoupení od smlouvy, který vyplněný pošlete na emailovou adresu reklamace@inlea.cz. Do předmětu emailu, prosím, uveďte číslo objednávky ve formátu “Objednávka 123456789 - odstoupení”
2.krok
Reklamační oddělení Vás po obdržení formuláře na odstoupení od smlouvy bude kontaktovat, nejpozději do 3 pracovních dnů v souvislosti s vrácením produktu.
Vrácení zásilky řešíme zasláním kurýrní společnost SPS na Vaší adresu, kurýr v předem dohodnutém termínu u Vás zboží vyzvedne. Zboží na vrácení Vás prosíme zabalit pečlivě s veškerým příslušenstvím.
Často kladené dotazy
Je zboží nutné vrátit v nepoškozeném obalu?
Při vrácení zboží na základě Odstoupení od smlouvy, prosíme o vrácení zboží se všemi doplňky, resp. příslušenstvím, v originálním balení. V případě, že originální balení není k dispozici, zajistěte důkladné balení, aby nedošlo k poškození produktu při přepravě. Spotřebitel na sebe přebírá zodpovědnost za jakékoli snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zajištění funkčnosti a vlastností zboží.
Zboží nám neposílejte na dobírku, takové zboží nebude převzato!
Co se stane, vrátím-li zboží nekompletní, bez příslušenství?
Abyste při vrácení zboží dostal zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží kompletní, tedy včetně všeho příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. Bude-li zboží vráceno bez příslušenství, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.
Mohu vyzkoušet, používat zboží během lhůty pro odstoupení od smlouvy?
Kupující má právo v rámci této lhůty zboží po převzetí rozbalit, odzkoušet nebo otestovat ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, nemělo by však dojít k jeho opotřebení.
Spotřebitel je zodpovědný za jakékoli snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.
Jak se počítá lhůta 14 dní?
Lhůta pro odstoupení smlouvy trvá 14 kalendářních dní a začíná plynout následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. pokud si zákazník převezme zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Kdo nese náklady na vrácení zboží?
Projevila-li se vada do 14 dní od nákupu zboží, náklady na vrácení zboží nese prodávající.
Kdy mi vrátíte peníze?
Peníze za zboží zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení a zpracování vráceného zboží na naši adresu (případně, pokud prokážete, že vrácené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží hradí v tomto případě prodávající.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?
Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, prosím, kontaktujte nás na emailové adrese reklamace@inlea.cz.
Další informace naleznete na inlea.cz v části Všeobecné obchodní podmínky (link)