V zásilce není vše, co bylo objednáno
V zásilce není vše, co bylo objednáno, nekompletní zásilka
Mrzí nás, že Vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který Vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme Vám řešení.
Prosím, vyplňte následující reklamační formulář na níže uvedeném odkazu.
V reklamačním formuláři uveďte, prosím, Vaše údaje, jako jméno a příjmení, číslo objednávky a název produktu/ů. V popisu vady/předmětu reklamace popište problém.
Po obdržení formuláře Vás bude naše reklamační oddělení kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů a bude Vás informovat o dalším postupu.
Často kladené dotazy
Chybějící díly z továrního balení
V takovém
případě, prosím, vyplňte reklamační formulář na níže
uvedeném odkazu. V popisu vady/předmětu reklamace uveďte
chybějící díl, k čemuž Vám pomůže montážní schéma v
balení.
Po obdržení formuláře Vás bude naše reklamační
oddělení kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů a bude
Vás informovat o dalším postupu.
Moje objednávka není kompletní
Pokud se Vaše objednávka skládá z více částí, je to označeno číselnou řadou na štítku. 1/2, 2/2. Pokud jste neobdrželi všechny položky z Vaší objednávky, kontaktujte, prosím, naše reklamační oddělení na adrese reklamace@inlea.cz. Kolegové z reklamačního oddělení následně prověří Vaši objednávku.
Kde zjistím informace o stavu reklamace?
Prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na emailové adrese reklamace@inlea.cz.