V zásilce je jiný produkt, než který byl objednán
DOPRAVA ZDARMA nad 2 500 Kč!
0 0 Kč
Váš nákupní košík je prázdný!
Lepší nabídky Novinky

V zásilce je jiný produkt, než který byl objednán

V zásilce je jiný výrobek, než který byl objednán


Za tuto nepříjemnost se Vám omlouváme.

V takovém případě, prosím, vyplňte reklamační formulář na níže uvedeném odkazu.

O vrácení nesprávně dodaného výrobku se postaráme, nemusíte se o to starat.

Často kladené dotazy



Objednal jsem si nesprávný produkt

Pokud jste si objednali nesprávný produkt, můžete jej vrátit nerozbalený a nepoškozený. V tomto případě náklady na vrácení produktu nese kupující.



Jak mohu produkt vrátit?

Adresa na vrácení zásilky:

INLEA-CZ s.r.o.

Velký Harčáš 133

Komárno 94501

Nedostal jsem zboží, které jsem si objednal

Objednávky se snažíme vyřizovat s maximální péčí, pokud Vám přišlo jiné zboží, než jste si objednali, omlouváme se.

Vyplňte, prosím, reklamační formulář na níže uvedeném odkazu, v popisu vady/předmětu reklamace uveďte nesprávně zaslaný produkt, případně připojte fotografii dodaného produktu nebo krabice.

Naši kolegové z reklamačního oddělení Vás budou kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení formuláře, aby byla nepříjemnost co nejdříve vyřešena.



Jak vrátím nesprávně doručený produkt a jak dostanu objednaný produkt?

V případě, že se chyba vyskytla na naší straně, situaci řešíme výměnou balíčku. Po obdržení řádně vyplněného formuláře Vás bude naše reklamační oddělení kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dní za účelem sjednání výměny balíku. V takovém případě náklady na výměnu balíku nese prodávající. Po dohodě předpokládaného termínu výměny balíku s naším reklamačním oddělením už jen stačí produkt (nepoškozený a nepoužitý) důkladně zabalit spolu se všemi dokumenty a štítky. Pokud již kurýr doručí novou objednávku (tj. výměnu), nevyhovující produkt je třeba předat kurýrovi, který produkt vrátí na náš sklad.



Kde zjistím informace o stavu reklamace?

Prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na emailové adrese reklamace@inlea.cz.



Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, prosím, kontaktujte nás na emailové adrese reklamacie@inlea.cz.

Další informace naleznete na inlea.cz v části Všeobecné obchodní podmínky (link).