Nefunkční nebo poškozený produkt v záruční lhůtě
DOPRAVA ZDARMA nad 2 500 Kč!
0 0 Kč
Váš nákupní košík je prázdný!
Lepší nabídky Novinky

Nefunkční nebo poškozený produkt v záruční lhůtě

REKLAMACE V ZÁRUČNÍ LHŮTĚ


Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se i přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme Vám opravu, výměnu výrobku nebo Vám vrátíme peníze.

V prvním kroku vyplňte, prosím, náš reklamační formulář, po obdržení formuláře Vás bude naše reklamační oddělení kontaktovat nejpozději do 3 pracovních dnů a bude Vás informovat o dalším postupu.


Často kladené dotazy


Jak dostanu záruční list?

Vaši reklamaci si umíte uplatnit s fakturou, kterou obdržíte po odeslání Vaší zásilky. Avšak na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list).



Nedostal jsem fakturu, co mám dělat?

Pokud jste od nás fakturu neobdrželi, prosím, kontaktujte nás na emailovou adresu.

Nedodání faktury nemá vliv na uplatnění záruky.



Jak dlouho trvá oprava?

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci do 30 kalendářních dnů, vyřízením reklamace se rozumí ukončení reklamačního řízení předáním opraveného výrobku, výměnou výrobku, vrácením kupní ceny výrobku, vyplacením přiměřené slevy z ceny výrobku, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo jejím odůvodněným zamítnutím.



Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Pro vyřízení reklamace, prosím, vyplňte následující reklamační formulář na níže uvedeném odkazu.

V reklamačním formuláři prosím uveďte Vaše údaje, jako jméno a příjmení, číslo objednávky a název produktu/ů. V popisu vady/předmětu reklamace co nejpřesněji popište zjištěnou vadu a přiložte fotografie. Fotografie, prosím, pořiďtě v co nejlepší možné kvalitě, z více úhlů.



Výrobek musím vrátit v originálním balení?

Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Máte-li však originální obal k dispozici, pomůže Vám ochránit výrobek při přepravě.

Pokud výrobek posíláte poštou, vždy jej, prosím, pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během dopravy.



Je třeba s reklamovaným výrobkem poslat také příslušenství?

Ano – zašlete, prosím, výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a servis může požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.



Pokud je vadné pouze příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?

V takovém případě reklamaci posoudíme vždy individuálně, po obdržení reklamačního formuláře Vás bude reklamační oddělení informovat, zda je třeba zaslat pouze příslušenství nebo i hlavní výrobek.





Jak mi bude opravené zboží doručeno?

Opravené zboží Vám doručíme na adresu uvedenou v reklamačním formuláři.



Pokud výrobek nelze opravit?

Je-li reklamované zboží neopravitelné, má kupující právo na výměnu výrobku, na odstoupení od smlouvy nebo má právo na přiměřenou slevu z ceny výrobku.



Kde zjistím informace o stavu reklamace?

Prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení na emailové adrese reklamace@inlea.cz.



Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, prosím, kontaktujte nás na emailové adrese reklamace@inlea.cz.

Další informace naleznete na inlea.cz v části Všeobecné obchodní podmínky (link)